Najprościej można ten film opisać jako historie 9-letniego chłopca dorastającego wraz z ojcem w motelu znajdującym się na odludziu.
Kilka sytuacji i zachowań sprawia, że chłopiec staje się sadystą i jeśli nie zostałoby to zatrzymane, to najprawdopodobniej w przyszłości byłby seryjnym mordercą, zresztą zakończenie dobitnie to pokazuje.
Niestety całość ma dość nudne i ślimacze tempo akcji, a to w połączeniu z prawie dwiema godzinami nie daje dobrego efektu. Jest kilka dobrych momentów, muzyka tak samo na plus, ale całościowo film nie jest zbyt dobry, na pewno można by tę historię ciekawiej przedstawić.
można go porównać do filmu np. http://www.filmweb.pl/film/Synalek-1993-93905 , bo nie wiem czy się za niego brać czy nie ? a generalnie nie sugeruje sie czyjąś opinia
Niestety nie wiem, bo "The Good Son" nie oglądałam. Po opisie widzę, że najprawdopodobniej jest to coś podobnego, jeżeli lubisz naprawdę mozolne tempo i niewiele akcji, to dobrze trafiłeś.
kurde nie wiem, bo "synalek" był dla mnie genialny, z reszta lepiej sam zobaczę, bo każdy ma tam swoja opinie, jednemu się podoba to, a drugiemu tamto, jak nie zobaczę to się nie przekonam hehe pozdrawiam
kurde zdecydowanie NIE, jak będzie mieć okazje to sobie go zobacz, dla mnie genialny jak na tamte czasy, Macaulay Culkin (wtedy uważany za złote dziecko kina), dobrze to zagrał, ale wiadomo pewnie i znajdziesz opinie odwrotne do mojej, najlepiej jak sama zobaczysz i ocenisz
a tak poza tym, masz jakiś horror do polecenia, najlepiej niskobudżetowy, ale generalnie oglądam wszystkie ?
ci powiem, trudno mnie zaskoczyć jeśli chodzi o horror, na punkcie tego gatunku mam lekko skrzywioną psychikę hehe, tak widziałem świetne filmy, w 2018r powstanie wolf creek 3, film już jest w fazie pre produkcyjnej :)
Oj są, są. Jak spojrzysz na niego przez pryzmat sytuacji historyczno-politycznej Serbii, to trauma się zmniejsza ;)
Zgadzam się.. "Srpski film" to najbardziej chory film jaki niestety widziałam.. chociaż od siebie dorzucę jeszcze "Snuff 102" i "Salo, czyli 120 dni Sodomy"...
Tutaj masz całkiem zgrabną listę horrorów/thrillerów, może coś przeoczyłeś: http://horror-buffy1977.blogspot.com/p/obejrzane-horrory.html
dzięki, na pewno zerknę :) ja siedzę na tej stronce tez dużo z niej filmów wyśledziłem http://horrorsandscaryshits.blox.pl/html
Zaręczam, że żadne zwierzę nie ucierpiało podczas kręcenia filmu. Prawdopodobnie. A nadwrażliwość można leczyć. Moim zdaniem ten film jest wart obejrzenia.